اشتباهاتی که نباید در بنرهای گردشگری انجام دهیم !
ما روزانه سایت های زیادی در حوزه فروش تورهای مسافرتی را دنبال میکنیم ، یکی از دلایل این موضوع بررسی تبلیغات آنلاین و گرافیکی این وب سایت بوده تا بتوانیم با توجه به نکات که ذکر میکنیم نواقص این طرح ها بر طرف و کیفیت طراحی ها تا حد امکان افزایش یابد . طراحی تبلیغات گردشگری عموما در سایت ها به صورت بنر گیف انجام می شود ، یعنی تصویر که متحرک باشد و به صورت بخش به بخش به مراتب موارد مورد نیاز و المان گرافیکی به تصویر کشیده شود . الزامی برای استفاده از بنر گیف وجود ندارد گاها تنها داشتن یک طرح ثابت کفایت میکند و به تنهایی طراحی تبلیغات اینترنتی در حوزه گردشگری را به خوبی نمایش می دهد .
برخی وب سایت ها با طرح های جذابی که طراحی میکنند و به تصویر میکشند عموما موفق تر هستند ، برای صحت این صحبت به دنبال مختلفی می توان اشاره نمود و نقاط قوت و ضعف متفاوتی اشاره نمود .
اشتباه اول و بزرگترین اشتباه :
استفاده بیش از اندازه متن ها یکی از رایج ترین اشتباهات در تبلیغات تورهای مسافرتی است ، بسیاری از تبلیغ دهنگان بر این باور هستند که باید از تمامی متن ها ، خصوصا تعداد زیاد آن ها در یک سایز بنر کوچک استفاده نمود ! نمیداند با انجام این کار چه ضرباتی به تبلیغ خود می زنند ، این مشکل از عدم آگاهی برخی تبلیغ دهندگان صورت میگیرد ، نمیدانند بیننده یک طرح تبلیغاتی در صفحه ی اینترنتی آنقدر حوصله ندارد که زمان زیادی را صرف خواندن تعداد زیادی متن بکند ، حتی گاها اگر آن طرح زیبا ترین طرح باشد ! جالب اشت بدانید در برخی موقع انقدر یک طرح را از متن ها شلوغ میکند که جایی برای پرداختن به مواردی مهم تر نظیر نمایش طراحی لوگو شرکت خود ندارند !
اشتباه دوم :
عدم استفاده یک طراح حرفه ای در حوزه تبلیغات دیگری مشکلی است که بسیاری انجام میدهند ، مشکل اینجاست که در کسب و کار هایی که کشورمان صورت میگیرد ، همگان بر این تصور هستند که کسی که کاری را انجام ما هم می توانیم انجام دهیم . این تصور اساسا غلطی که وجود دارد باعث شده تا اکثر کارها به صورت غیر تخصصی انجام شود ! . به نظر شما آیا یک طراح گرافیک می تواند یک فروشنده خوب شود ؟ قطعا خیر ، این موضوع در کسب و کار ها و تخصص های دیگر هم صدق میکند . به همین دلیل همواره باید برای اینکه فروش خوبی داشته باشیم ، در بین رقیب های خود حرفی برای گفتم داشته باشیم . در تبلیغات و معرفی تورهای گردشگری خود از طرح های حرفه ای که توسط یک طراح خوب و با دانش انجام شده است استفاده نماییم . گاها شاید پرداخت هزینه برای یک طراحی اختصاصی برای نسبتا سنگین باشد . اما تاثیرات مثبت آن می تواند برگشت خوبی برای شما داشته باشد . حال در این اگر طرح شما آماده باشد یا اختصاصی ، هرکدام شرایط متفاوتی دارد که در صورت انتخاب درست می تواند برایتان موثر باشد .